מה מבחן הפתיחה אומר עליי

שיתוף הפוסט בקליק:
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב pinterest
קליק להדפסה:
שיתוף ב print
הצטרפו לניוזלטר שלי!
טיפים פרקטיים וקצרים שיעזרו לכם לשפר את הציון.

אשלח לכם חומר שמתאים לזמן בו אנחנו נמצאים לפני הבחינה

רוב הקורסים (אולי כולם?) עושים מבחן פתיחה לתלמידיהם בתחילת הקורס, בין היתר בשביל לספק לתלמידים “היכרות” עם המבחן, ובשביל לאמוד את יכולותיהם.

מה “מבחן הפתיחה” אומר עלי?

באמת, שלא הרבה. זה מעיד על הרמה ההתחלתית שלכם, כמה אתם זוכרים מתמטיקה וכמה תצטרכו לתת במהלך הלמידה. זה ללא ספק לא מעיד על הציון הסופי שלכם. ההפרש בין ציון זה לבין ציונכם הסופי במבחן יכול להגיע למאות נקודות, אז אל-חשש.

על מה זה כן מעיד?

– בציוני קיצון, על יכולות גבוהות. מהיכרות שלי עם תלמידים כאלה, מי שמקבל במבחן הפתיחה מעל ל-650 (פסיכומטרי ראשון) כנראה יכול להיות רגוע ובטוח שעם מעט למידה בלבד, הוא יגיע ל-700.

– אנגלית. באנגלית לרוב אין בעיה של זמן או תרגילים מורכבים, והפרק מבוסס ב95% על הידע שלכם, בשונה מכמותי וממילולי שמשתפרים בצורה רצינית עם תרגול. כלומר, ציון נמוך במבחן פתיחה (נמוך זה אינדיווידיאולי, בהתאם לשאיפות שלכם ולציפיות שלכם מהציון) צריך לגרום לכם לקבל החלטה לתת פוש כמו מטורפים על אנגלית בתקופה הקרובה כדי לשפר. שזה אומר כל יום, מילים וקריאה. שום תרגול של שום קורס בפני עצמו לא יביא אתכם מ-100 ל-130 בלי מילים וקריאה.

אם אני לומדת לבד, האם אני צריכה לעשות מבחן פתיחה לעצמי?

לדעתי זה לא נותן הרבה. מאמינה שהסיבה העיקרית שמכונים עושים את זה זה כדי לדעת כמורים איפה להתמקד עם התלמיד. כנראה שאתם יודעים איפה להתמקד עם עצמכם, ותבינו את זה יחסית מהר עם תחילת הלמידה. אם אתם לא בטוחים, או שאתם בלחץ ממה מצפה לכם ולא רוצים לגלות מה זה “פסיכומטרי” רק קרוב יותר לבחינה, זה גם בסדר גמור לעשות אחד לעצמכם. אבל שוב, אם זה רק ייצר בהלה ולחץ, אז אין סיבה.

רעקרקעקעע

מכירים מישהו או מישהי שממש ישמחו לקרוא את זה?

שיתוף ב whatsapp
שלחו בוואטסאפ
שיתוף ב facebook
שיתוף בפייסבוק
שיתוף ב email
שלחו במייל
שיתוף ב pinterest
שתפו בפינטרסט
שיתוף ב telegram
שיתוף בטלגרם
שיתוף ב print
הדפסת המאמר

פוסטים נוספים שאולי יעניינו אותך

המוצר נוסף לעגלה

המוצר נוסף לעגלה

דילוג לתוכן